Tweede dag in Israël - Reisverslag uit Jericho, Palestina van Fam Loenen - WaarBenJij.nu Tweede dag in Israël - Reisverslag uit Jericho, Palestina van Fam Loenen - WaarBenJij.nu

Tweede dag in Israël

Blijf op de hoogte en volg Fam

18 Oktober 2018 | Palestina, Jericho

Omdat foto’s toevoegen aan Waarbenjij.nu niet lukt, hierbij een link naar een extern fotoalbum: https://photos.app.goo.gl/4D6Qu9Ttt2S9BSH69

Anna, Jan Kees en Thijmen: We zijn opgestaan en uit bed gegaan toen gingen we aan kleden toen stapten we in de auto en gingen we naar Masada daar gingen we met grote liften om hoog daar hebben we een ford met allen maar ouden huizen dat was mooi toen gingen we weer naar de liften naar beneden toen gingen we naar de auto en reden we naar de doden zee daar gingen we even drijven we waren daar zat en we gingen toen door naar het zwembad daar was ook een strand met de dode zee
we hebben bij de dode zee een modder op ons gehad en daar na af gespoeld toen gingen we weer zwemmen en toen ging mama vragen aan een meneer of Jan kees en Anna op de kameel moge rijden een stukje en dat mocht van die man we reden een stukje toen wou Femke er bij op de kameel en dat mocht toen zaten er allemaal mensen te kijken en sommige wouden het ook toen kreeg die man heel veel klanten dat von die fijn daarna moeten we weer even zwemen en toen naar een restaurant even wat eten daar na een ijsje en toen gingen we weer naar huis.

Martijn, Beatrix, Femke en Jozias: Vandaag vroeg opgestaan om naar Massada te gaan. Het was al gauw 35 graden, rond de middag was het weer leuk geweest. Snel door naar Ein Bokek, waar een openbaar strand is. Lekker dobberen in de Dode Zee. We hadden gisteravond nog kortingskaarten voor een zwembad gekregen, dus dat leek een mooie middagbestemming. Heerlijk koud water en schaduw. Maar naast een modderbad in de Dode Zee, was de kamelenrit wel een hoogtepunt! Morgen vertrekken we weer vroeg naar de volgende locatie: Mitzpe Ramon in de Negev.

• 18 Oktober 2018 - 16:37

Janny Van Loenen:

Wat een rots en wat een geschiedenis. Maar deDode Zee, het modderbad en de kameel is zeker zo leuk voor de kinderen. Hoe doet Jozias het?

• 18 Oktober 2018 - 17:11

Kees K :

Nog steeds warm daar. Hebben jullie de Mc al gevonden in Ein Bokek?